Vælg land:

DanmarkDanmark
NorgeNorge
SuomiSuomi
DanmarkDanmark
NorgeNorge
SuomiSuomi

Vælg land:

DanmarkDanmark
NorgeNorge
SuomiSuomi
DanmarkDanmark
NorgeNorge
SuomiSuomi

Købsvilkår

Velkommen til TVINS. Hos os finder du spændende, unikke og smarte produkter med høj kvalitet. Vi rejser verden rundt for at finde nye og spændende produkter, som du kan finde glæde i din hverdag.

Dine fordelagtige vilkår – Vi stræber efter at du altid skal have en positiv oplevelse som kunde. Her fortæller vi dig alt om hvordan det fungerer når du handler på tvins.com . Du har altid 30 dages åbent køb.

Tvins ordrehåndtering/Din bestilling – Din ordre pakkes og forlader vores lager som regel inden for 24 timer. Bestillinger modtaget inden kl. 12 forlader lageret samme dag. Vi håber, at du bærer over med os skulle der opstå uforudsete hændelser og i ekstra intensive perioder såsom inden jul eller i forbindelse med store kampagner. Med dine varer får du samtidig en følgeseddel med.

Betalingsmetoder – Du kan betale med kreditkort (Visa, MasterCard og American Express) og faktura.

Kundeservice – TVINS kundeservice er der for dig! Du er altid velkommen til at sende e-mail til help-dk@tvins.com hvis du har spørgsmål eller kommentarer. Vi vil kontakte dig indenfor 48 timer.

Forsendelser

Land og valuta – Følgende lande har deres egne hjemmesider, hvor du betaler i lokal valuta: Danmark, Finland, Norge og Sverige. Bemærk, at det ikke er muligt at sende varer på tværs af grænserne. Vi leverer ikke til Grønland eller Færøerne.

Leveringstid

Den leveringstid vi har angivet er det antal arbejdsdage indtil pakken forlader TVINS´ lager. Så tilkommer fragt firmaets leveringstid, som regel 1-4 hverdage. Pakken leveres til den nærmeste bring pakke shop. Leveringstiden på hjemmesiden er derfor en estimation og da uforudsete forsinkelser kan opstå kan vi ikke garantere at dine varer sendes inden for angivet antal hverdag.

Ordrebekræftelse – Når du sender din ordre via hjemmesiden vil du se en skærm til bekræftelse med dit ordrenummer og det samlede ordrebeløb.

Leveringsgebyr – Eventuelle leveringsomkostninger til din ordre bliver vist ved kassen og ordrebekræftelse.

Moms – Alle priser er inklusive moms TVINS uanset hvilket land du har valgt. Derfor er den pris du ser, den pris du betaler.

Uafhentede pakker – Din vare vil som regel ligge hos transportøren i 14 dage efter ankomstdagen. Derefter sendes den tilbage til os.

30 dages åbent køb – Prøv produktet hjemme hos dig selv før du beslutter dig for at købe det. Ønsker du at returnere produktet skal du ansøge om at gøre en retur inden for 30 dage fra den dag du modtog din pakke. Den enkleste måde at gøre dette er at ringe til vores kundeservice. Derefter behøver vi at modtage din returvare inden for 14 dage. Hvis du gør en retur på grund af en defekt vare betaler vi afgiften for returfragten. Er det fordi du fortryder dit køb betaler du selv returfragten på 100 kr.

Returer– Meddel os inden for 30 dage fra modtagelsen at du vil returnere din vare. Vi sender dig en returlabel som gør håndteringen af din retur mere sikker. Hvis du sender den selv er det dig som kunde som har ansvaret for varerne indtil de når TVINS. Defekte produkter skal returneres i samme stand som de blev modtaget i, se informationen om reklamation. Du kan sende en email til help-dk@tvins.com hvis du har spørgsmål vedrørende returer. Returomkostninger er p.t. 100 kr pr pakke når du bruger vores returlabel. Omkostningen for din retur kommer på en separat faktura efter at vi har håndteret din retur. Hvis du har brugt varen mere end hvad anses nødvendigt for at fastslå varens funktion og egenskaber vil vi debitere et gebyr for værdiforringelse.

Fortrydelsesret – Som privatperson har du ifølge fjern salgsloven 14 dages fortrydelsesret. TVINS tilbyder hele 30 dage som en ekstra service til dig. Prøv din vare hjemme og hvis du ikke vil beholde den kan du returnere den inden for 30 dage. Varen skal sendes tilbage i original emballage sammen med alle varens bestanddele inklusiv alle manualer. Vi kan ikke tilbagebetale penge for forbrugsvarer såsom parfumer, undertøj, hygiejneprodukter, CD´er, Videoer og DVD´er hvis emballagen er brudt.

Reklamation – Tvins følger købelovens reklamationsret, hvilket betyder, at du har to års reklamationsret efter at du har modtaget varen. Dette forudsætter, at du har fulgt alle vedligeholdelsesråd og at normal pleje overholdes. Hvis du vil reklamere over en vare skal du kontakte vores Kundeservice, som hjælper dig med din reklamation. Du vil derefter blive bedt om at fremlægge fotografier af fejlen/den defekte vare, hvor fejlen er tydelig og synlig. Vi vil så sende en forudbetalt returlabel til dig. Når vi har modtaget den reklamerede vare undersøger vi fejlen. Du kan sende en e-mail til help-dk@tvins.com

Tilbagebetaling - Når vi har modtaget besked om returnering, refunderer vi pengene inden for 14 dage. Har du betalt med kort, tilbageføres beløbet til kortet. Ønsker du at få pengene udbetalt på anden måde, kan du kontakte vores kundeservice på help-dk@tvins.com. I tilfælde af refusion justerer vi for eventuelle returneringsomkostninger.

Personlige oplysninger 

På TVINS værner vi om at beskytte dit privatliv og vi bestræber os altid på at sikre vores kunders persondata på et højt niveau (f.eks. vil vi aldrig sælge dine personoplysninger til et andet selskab). De personoplysninger vi indsamler på TVINS, bruges til at håndtere ordrer/ køb, kundeservice samt for at gennemføre arrangementer eller konkurrencer. Her nedenfor kan du læse om hvorfor vi har brug for dine personoplysninger:

  • Opfyldelse af købsaftalen. Denne indsamling af dine personoplysninger er påkrævet for at opfylde vores forpligtelser i henhold til købsaftalen. Hvis oplysningerne ikke gives, kan vores forpligtelser ikke opfyldes, og vi er derfor tvunget til at afvise dit køb. Vi opbevarer dine persondata indtil købet er gennemført (inklusive levering og betaling) og derefter i 36 måneder for at kunne håndtere eventuelle klager og garantier.
  • For at kunne opfylde virksomhedens juridiske forpligtelser. Denne indsamling af dine personoplysninger er obligatorisk ifølge lovgivningen. Hvis oplysningerne ikke gives, kan vores juridiske forpligtelse ikke opfyldes, og vi er derfor tvunget til at afvise dit køb. Dine persondata opbevares i 36 måneder efter det at købet er gennemført. 
  • For at kunne håndtere kundeservice spørgsmål. Berettigede interesse. Behandlingen er nødvendig for at imødekomme både vores og din berettigede interesse i at håndtere spørgsmål relaterede til kundeservice. Persondata opbevares indtil kundeservice-spørgsmålet er afsluttet (dog længst i 36 måneder). 
  • At udføre og styre deltagelse i konkurrencer og/eller arrangementer. Berettigede interesse. Behandlingen er nødvendig for at imødekomme både vores og din berettigede interesse i at håndtere din deltagelse i konkurrencer og/eller arrangementer. Dine persondata opbevares i den tid som arrangementet/konkurrencen foregår. 
  • For at kunne håndtere specielle tilbud og fordele til dig som kunde. Oprettelse af dine personlige tilbud og generelle tilbud, tilpassede nyheder, produktanbefalinger, inspiration og fordele. Dine persondata gemmes, indtil dit medlemskab slutter. Du kan nemt afmelde dit medlemskab her.

Vi vil aldrig gemme dine personoplysninger i længere tid end nødvendigt for hvert formål. Og vores hensigt er altid at være åbne og gennemsigtig om, hvordan vi behandler dine personoplysninger, og du har altid ret til at blive “gemt”. 


Det er vigtigt, at du har læst og forstår sikkerhedspolitikken og føler dig sikker i vores behandlingen af dine personoplysninger. Du er altid velkommen til at kontakte os hvis du har spørgsmål vedrørende vores behandling af dine persondata.

Bestil – TVINS tager forbehold for udsolgte varer, prisændringer og eventuelle fejl. Vi gør opmærksom på, at det kan være vanskeligt at gengive farver korrekt på billeder.

Ansvar– At købe på tvins skal du være over 18 år og forstår de betingelser, der gælder for samhandelen med Tvins. Tvins er underlagt de til enhver tid gældende love og regler om produktansvar i Danmark og EU.

Tvist– Eventuelle tvister og søgsmål skal afgøres af danske domstole i.h.t. dansk ret.

Købsvilkår

Velkommen til TVINS. Hos os finder du spændende, unikke og smarte produkter med høj kvalitet. Vi rejser verden rundt for at finde nye og spændende produkter, som du kan finde glæde i din hverdag.

Dine fordelagtige vilkår – Vi stræber efter at du altid skal have en positiv oplevelse som kunde. Her fortæller vi dig alt om hvordan det fungerer når du handler på tvins.com . Du har altid 30 dages åbent køb.

Tvins ordrehåndtering/Din bestilling – Din ordre pakkes og forlader vores lager som regel inden for 24 timer. Bestillinger modtaget inden kl. 12 forlader lageret samme dag. Vi håber, at du bærer over med os skulle der opstå uforudsete hændelser og i ekstra intensive perioder såsom inden jul eller i forbindelse med store kampagner. Med dine varer får du samtidig en følgeseddel med.

Betalingsmetoder – Du kan betale med kreditkort (Visa, MasterCard og American Express) og faktura.

Kundeservice – TVINS kundeservice er der for dig! Du er altid velkommen til at sende e-mail til help-dk@tvins.com hvis du har spørgsmål eller kommentarer. Vi vil kontakte dig indenfor 48 timer. Eller ring på 70 333 999

Forsendelser

Land og valuta – Følgende lande har deres egne hjemmesider, hvor du betaler i lokal valuta: Danmark, Finland, Norge og Sverige. Bemærk, at det ikke er muligt at sende varer på tværs af grænserne. Vi leverer ikke til Grønland eller Færøerne.

Leveringstid

Den leveringstid vi har angivet er det antal arbejdsdage indtil pakken forlader TVINS´ lager. Så tilkommer fragt firmaets leveringstid, som regel 1-4 hverdage. Pakken leveres til den nærmeste bring pakke shop. Leveringstiden på hjemmesiden er derfor en estimation og da uforudsete forsinkelser kan opstå kan vi ikke garantere at dine varer sendes inden for angivet antal hverdag.

Ordrebekræftelse – Når du sender din ordre via hjemmesiden vil du se en skærm til bekræftelse med dit ordrenummer og det samlede ordrebeløb.

Leveringsgebyr – Eventuelle leveringsomkostninger til din ordre bliver vist ved kassen og ordrebekræftelse.

Moms – Alle priser er inklusive moms TVINS uanset hvilket land du har valgt. Derfor er den pris du ser, den pris du betaler.

Uafhentede pakker – Din vare vil som regel ligge hos transportøren i 14 dage efter ankomstdagen. Derefter sendes den tilbage til os.

30 dages åbent køb – Prøv produktet hjemme hos dig selv før du beslutter dig for at købe det. Ønsker du at returnere produktet skal du ansøge om at gøre en retur inden for 30 dage fra den dag du modtog din pakke. Den enkleste måde at gøre dette er at ringe til vores kundeservice. Derefter behøver vi at modtage din returvare inden for 14 dage. Hvis du gør en retur på grund af en defekt vare betaler vi afgiften for returfragten. Er det fordi du fortryder dit køb betaler du selv returfragten på 100 kr.

Returer– Meddel os inden for 30 dage fra modtagelsen at du vil returnere din vare. Vi sender dig en returlabel som gør håndteringen af din retur mere sikker. Hvis du sender den selv er det dig som kunde som har ansvaret for varerne indtil de når TVINS. Defekte produkter skal returneres i samme stand som de blev modtaget i, se informationen om reklamation. Tag kontakt med vores Kundeservice på tlf 70 333 99 eller du kan sende en email til help-dk@tvins.com hvis du har spørgsmål vedrørende returer. Returomkostninger er p.t. 100 kr pr pakke når du bruger vores returlabel. Omkostningen for din retur kommer på en separat faktura efter at vi har håndteret din retur. Hvis du har brugt varen mere end hvad anses nødvendigt for at fastslå varens funktion og egenskaber vil vi debitere et gebyr for værdiforringelse.

Fortrydelsesret – Som privatperson har du ifølge fjern salgsloven 14 dages fortrydelsesret. TVINS tilbyder hele 30 dage som en ekstra service til dig. Prøv din vare hjemme og hvis du ikke vil beholde den kan du returnere den inden for 30 dage. Varen skal sendes tilbage i original emballage sammen med alle varens bestanddele inklusiv alle manualer. Vi kan ikke tilbagebetale penge for forbrugsvarer såsom parfumer, undertøj, hygiejneprodukter, CD´er, Videoer og DVD´er hvis emballagen er brudt.

Reklamation – Tvins følger købelovens reklamationsret, hvilket betyder, at du har to års reklamationsret efter at du har modtaget varen. Dette forudsætter, at du har fulgt alle vedligeholdelsesråd og at normal pleje overholdes. Hvis du vil reklamere over en vare skal du kontakte vores Kundeservice, som hjælper dig med din reklamation. Du vil derefter blive bedt om at fremlægge fotografier af fejlen/den defekte vare, hvor fejlen er tydelig og synlig. Vi vil så sende en forudbetalt returlabel til dig. Når vi har modtaget den reklamerede vare undersøger vi fejlen. Vær venlig at kontakte Kundeservice på tlf 70 333 99 for spørgsmål vedrørende reklamationer og returer. Eller du kan sende en e-mail til help-dk@tvins.com

Tilbagebetaling – Når vi har modtaget besked om retur betaler vi pengene tilbage inden for 14 dage. Hvis du har betalt med kort, vil beløbet blive tilbagebetalt på kortet. Hvis du ønsker at få pengene udbetalt på en anden måde kan du kontakte vores Kundeservice på tlf 70 333 99 eller du kan sende en email til help-dk@tvins.com. Ved tilbagebetaling justerer vi for eventuelle returomkostninger.

Personlige oplysninger 

På TVINS værner vi om at beskytte dit privatliv og vi bestræber os altid på at sikre vores kunders persondata på et højt niveau (f.eks. vil vi aldrig sælge dine personoplysninger til et andet selskab). De personoplysninger vi indsamler på TVINS, bruges til at håndtere ordrer/ køb, kundeservice samt for at gennemføre arrangementer eller konkurrencer. Her nedenfor kan du læse om hvorfor vi har brug for dine personoplysninger:

  • Opfyldelse af købsaftalen. Denne indsamling af dine personoplysninger er påkrævet for at opfylde vores forpligtelser i henhold til købsaftalen. Hvis oplysningerne ikke gives, kan vores forpligtelser ikke opfyldes, og vi er derfor tvunget til at afvise dit køb. Vi opbevarer dine persondata indtil købet er gennemført (inklusive levering og betaling) og derefter i 36 måneder for at kunne håndtere eventuelle klager og garantier.
  • For at kunne opfylde virksomhedens juridiske forpligtelser. Denne indsamling af dine personoplysninger er obligatorisk ifølge lovgivningen. Hvis oplysningerne ikke gives, kan vores juridiske forpligtelse ikke opfyldes, og vi er derfor tvunget til at afvise dit køb. Dine persondata opbevares i 36 måneder efter det at købet er gennemført. 
  • For at kunne håndtere kundeservice spørgsmål. Berettigede interesse. Behandlingen er nødvendig for at imødekomme både vores og din berettigede interesse i at håndtere spørgsmål relaterede til kundeservice. Persondata opbevares indtil kundeservice-spørgsmålet er afsluttet (dog længst i 36 måneder). 
  • At udføre og styre deltagelse i konkurrencer og/eller arrangementer. Berettigede interesse. Behandlingen er nødvendig for at imødekomme både vores og din berettigede interesse i at håndtere din deltagelse i konkurrencer og/eller arrangementer. Dine persondata opbevares i den tid som arrangementet/konkurrencen foregår. 
  • For at kunne håndtere specielle tilbud og fordele til dig som kunde. Oprettelse af dine personlige tilbud og generelle tilbud, tilpassede nyheder, produktanbefalinger, inspiration og fordele. Dine persondata gemmes, indtil dit medlemskab slutter. Du kan nemt afmelde dit medlemskab her.

Vi vil aldrig gemme dine personoplysninger i længere tid end nødvendigt for hvert formål. Og vores hensigt er altid at være åbne og gennemsigtig om, hvordan vi behandler dine personoplysninger, og du har altid ret til at blive “gemt”. 


Det er vigtigt, at du har læst og forstår sikkerhedspolitikken og føler dig sikker i vores behandlingen af dine personoplysninger. Du er altid velkommen til at kontakte os hvis du har spørgsmål vedrørende vores behandling af dine persondata.

Bestil – TVINS tager forbehold for udsolgte varer, prisændringer og eventuelle fejl. Vi gør opmærksom på, at det kan være vanskeligt at gengive farver korrekt på billeder.

Ansvar– At købe på tvins skal du være over 18 år og forstår de betingelser, der gælder for samhandelen med Tvins. Tvins er underlagt de til enhver tid gældende love og regler om produktansvar i Danmark og EU.

Tvist– Eventuelle tvister og søgsmål skal afgøres af danske domstole i.h.t. dansk ret.

Kundeservice – Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp er du velkommen til at sende e-mail til den help-dk@tvins.com eller ring på 70 333 999

FÅ 10% RABAT

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få 10% rabat på dit første køb!

Leverans

Levering

Køb før kl 14 afsendes samme dag

Dela upp betalning

Kundeservice 8-18

Find svar på dine spørgsmål

Öppet köp

Prøv derhjemme

30 dages returret

Avarda

Sikker betaling

Betale med Avarda

Leverans

Levering

Køb før kl 14 afsendes samme dag

Dela upp betalning

Kundeservice 8-18

Find svar på dine spørgsmål.

Öppet köp

Prøv derhjemme

30 dages returret.

Avarda

Sikker betaling

Betale med Avarda.